11.11.14

SOPAR DELS PREMIS BASSET I XOU DE CARLES ENGUIX

SOPAR DELS PREMIS BASSET I XOU DE CARLES ENGUIX
Divendres 14 de novembre.
Previ al sopar i l’entrega de guardons dels Premis J.B. Basset i Distinció Empar Granell, hi haurà EL XOU DE CARLES ENGUIX. Començarem a les 20:30h a un indret molt especial del Filaner. No vos ho podeu perdre.
x                              x         





x



EL XOU de

 
CARLES ENGUIX
                                        x
      
presentant el seu darrer llibre     


L'EVEREST              x

(Pop-esia de fugida)
Ara
que els núvols s’aparten
i em deixen veure amb claredat
l’espai innit dels meus somnis,
endevine
el camí vers l’Everest.
Sé que he d’obrir-me pas
entre tota aquesta desídia i confusió
pujar ben alt, enllà a la muntanya
i confondre’m
amb els immensos paisatges i
deixar enrere tot el que em dol
o allò altre que m’afalaga
però que m’esclavitza a un temps
que no vull pas remembrar. 


Vos recordem que l’horari de la vetllada és:
20:30h- Xou de Carles enguix. Presentació del llibre L’Everest (ed. Germania).
21:30h- Sopar i entrega de guardons (en aquest ordre)
23h- Jam Session i accions performàtiques


Podeu formalitzar les reserves fins el dimarts 11 de novembre als telèfons 962383751 – 664681591, o a valldalbaida@acpv.cat