28.11.12



Curs de valencià oral d’atenció al públic en els comerços

La Conselleria de Turisme, Cultura i Esport, a través de les Cambres de la Comunitat Valenciana, ha organitzat una sèrie de cursos gratuïts per al foment de l’ús del valencià, especialment en relació amb la bona atenció al client. El curs inclou el programa informàtic Salt i formació en el seu ús.
DURACIÓ DEL CURS:  10 hores
DIRIGIT: Comerciants i treballadors del comerç. Igualment poden assistir desocupats relacionats en el comerç o encaren el seu futur professional amb relació al comerç.

PROGRAMA
Mòdul I: Atenció al client per al comerç
·         Atenció al públic.
·         Habilitats de comunicació.
·         Feedback i tracte personal.
·         Presentacions i salutacions. Comunicació institucional.
·         Comunicació no verbal.
·         Tolerància, assertivitat i empatia.
·         Models de conducta.
Mòdul II: Programa informàtic Salt de la Conselleria de Turisme, Cultura i Esport
Conéixer l'ús del traductor-corrector de textos Salt. En este mòdul analitzarem les particularitats de la traducció informàtica i la terminologia més adequada. Tractarem una àmplia varietat de textos perquè l’alumne es familiaritze amb els problemes d’este tipus de traducció i amb les fonts de documentació adequades.
PROFESSORAT:
      Ofèlia Sanmartín Bono.
Llicenciada en Filologia Valenciana
Màster en Assessorament Lingüístic i Traducció
Traductora, correctora i coautora de diccionaris de valencià

LLOC DE IMPARTICIÓ I DATES


ONTINYENT
COEVAL
Av. Textil, 22
28, 29 i 30 de novembre
De 14,00 a 17,30 horas

INSCRIPCIONS(places llimitades per ordre d´inscripció):
o cridan per tlfno: 96 291 50 77(COEVAL) i donan:nom, cognoms i DNI.
Colabora: COEVAL